Концепт Zhiji Airo втілив фантазії студії Хізервіка | BOSS AUTO

Концепт Zhiji Airo втілив фантазії студії Хізервіка

Концепт Zhiji Airo втілив фантазії студії Хізервіка фото №1
Належний SAIC бренд Zhiji (IM) вже співпрацював з британським дизайнером Томасом Хізервіком і його компанією Heatherwick Studio, коли підготував концептуальні електричні седан і паркетник (седан Zhiji L7 пізніше був показаний вже в статусі серійного). Новий концепт Airo, представлений в Шанхаї, теж результат кооперації студії Хізервіка і Zhiji.
Концепт Zhiji Airo втілив фантазії студії Хізервіка фото №2
Назва концепту Airo натякає на турботу про чистоту повітря. Компанія розповідає, що такий автомобіль не тільки сам не викидає забруднюючих речовин, але і ще додатково очищає атмосферу в великому місті за рахунок HEPA-фільтра. Універсальність внутрішнього простору концепту, по ідеї, допоможе розширити застосування автомобіля. Heatherwick Studio і Zhiji нарікають - мовляв, більшість машин більшу частину часу простоюють, займаючи місце. Airo міг би виступити тут в ролі такого собі міського шаттла. Правда, ні про автопілоті, ні про можливість виклику розробники не повідомляють.
Концепт Zhiji Airo втілив фантазії студії Хізервіка фото №3
Побратим седана L7, кросовер Zhiji LS7, поки ще залишається концептом. Але в 2022 році він повинен стати серійною моделлю. На автосалон машина з`явилася із затемненими стеклами. Однак малюнки з фірмовою сторінки моделі говорять, що інтер`єр паркетника буде дуже схожий на салон седана. Вгорі - 39-дюймовий кластер з водійського, центрального і пасажирського екранів, на тунелі - ще один дисплей з портретної орієнтацією. Відрізняються оформлення передньої панелі, повітроводи, двері. Техніка, ймовірно, буде перенесена з седана. А це два мотора із загальною віддачею 400 кВт (544 к.с., 700 Н • м), батарея на 94 або 118 кВт • год (615 або 1000 км по циклу NEDC).