Lexus LF-Z Electrified представив техніку майбутніх моделей | BOSS AUTO
укр|

Lexus LF-Z Electrified представив техніку майбутніх моделей

Lexus LF-Z Electrified представив техніку майбутніх моделей фото №1
Анонсований нещодавно електричний концепт отримав ім`я Lexus LF-Z Electrified. Він віщує цікаві зміни в модельному ряду. До 2025 року бренд має намір представити 20 нових або оновлених машин, в їх числі десять звичайних і заряджаються від мережі гібридів і електрокарів. Останні, судячи з шоу-кару, будуть використовувати «спеціальну платформу для електромобілів». А для оптимізації таких розробок компанія об`єднає свої команди, що відповідають за технологією, проектування і планування в новому бізнес-і технологічному центрі в Сімояме (префектура Айті), який відкриється в березні 2024 року.
Lexus LF-Z Electrified представив техніку майбутніх моделей фото №2
Lexus LF-Z дає загальне уявлення про зміни в дизайні Лексусів, а також в їх начинці (системи комфорту, комунікації тощо), які будуть впроваджені на різних моделях до 2025 року. А начинка, перш за все, - це система приводу Direct4 з електромоторами спереду і ззаду, що дозволяє гнучко перерозподіляти тягу між усіма колесами. З нею можна реалізовувати передній, задній або повний привід в залежності від ситуації. У пятидверка LF-Z (за силуетом і розмірами її можна вважати купеобразного паркетником) сумарна віддача моторів дорівнює 544 к.с. і 700 Н • м. Вони забезпечують розгін до сотні за три секунди. Максималка обмежена на 200 км / ч. Батарея ємністю 90 кВт • ч дає пробіг на зарядці в 600 км (цикл WLTP). Заряджається вона від «швидкої» колонки з потужністю до 150 кВт.
Lexus LF-Z Electrified представив техніку майбутніх моделей фото №3
Японці кажуть, що стандарт Lexus Driving Signature повинен дати водієві відчуття того, що він нерозривно пов`язаний з прискоренням, уповільненням і рульовим керуванням автомобіля, забезпечити швидкі лінійні реакції. За розпливчастим визначенням криється цілком зрозуміла технологія: в LF-Z рульове управління здійснюється тільки «по дротах», механічного зв`язку «штурвала» і коліс немає. Так вдається повністю виключити вібрації на кермі, зменшити необхідний кут його повороту, а програма, зашита в рульовій привід, дозволяє змінювати відгуки на дії водія в залежності від ситуації.
Lexus LF-Z Electrified представив техніку майбутніх моделей фото №4
«Штучний інтелект вікорістовує діалог з водієм, щоб дізнатіся його Особисті Переваги і характеристики поведінкі, що дозволяє Йому робити Корисні Пропозиції, Такі як докладні Відомості про маршрут і пункті призначення», - повідомляє компанія. Тут впроваджено розпізнавання голосу новітнього покоління. Так що голосовий помічник повинен спрійматіся як консьєрж, завжди готовий допомогти.
Lexus LF-Z Electrified представив техніку майбутніх моделей фото №5
Для доступу до машини можна використовувати смартфон і передавати цифровий ключ родичам або друзям. А замки E-Latch розпізнають наближається людини, заздалегідь висуваючи приховані дверні ручки. Стулки відкриваються при дотику пальців до сенсора з внутрішньої сторони ручки. Фінальний штрих до комфорту: аудіосистема Mark Levinson нового покоління з функцією шумозаглушення.