Втрачає популярність Ford Focus пережив рестайлінг | BOSS AUTO
укр|

Втрачає популярність Ford Focus пережив рестайлінг

Втрачає популярність Ford Focus пережив рестайлінг фото №1
В Європі Ford Focus все ще тримається на другому місці в сегменті, хоча за перші шість місяців 2020 року попит впав на 34%. Але якщо це можна списати на Коронавірусние час, то в Китаї падіння попиту не пов`язано з пандемією. За 2013-й в Піднебесній реалізовано 403 640 Фокусів, а в минулому році цей показник склав 50 738. Потрібен серйозний рестайлінг? Так, але фордівці вирішили обмежитися невеликим фейсліфтингом. Першим змінені грати радіатора, фари і бампери отримав крос-універсал Focus Travel, тепер цими деталями обзавелися базові версії седана і хетчбека. А ось машини з пакетом ST-Line і крос-хетчбек Focus Active зберегли колишню зовнішність.
Втрачає популярність Ford Focus пережив рестайлінг фото №2
Трициліндровий мотор 1.5 без турбокомпресора встановлюється тільки на седани, а крос-версії безальтернативно комплектуються наддувной варіацією того ж мотора. Час розгону до сотні у Фокусів лежить в діапазоні від 12,7 до 8,9 с, а максимальна швидкість - від 191 до 215 км / ч.
Після поновлення у китайських Фокусів змінилися матеріали обробки, в тому числі декоративні елементи на передній панелі. Віртуальна приборка поступається в розмірі тієї, що ставиться на європейські аналоги - вісім дюймів проти 12,3.
Втрачає популярність Ford Focus пережив рестайлінг фото №3
Інтер`єр же оновився у всіх Фокусів. Місце колишнього восьмидюймового центрального дисплея зайняв широкоформатний на 12,3 дюйма, під яким уже немає кнопок управління аудіосистемою. Також змінився блок клімат-контролю (однозонного замість колишнього двухзонного), а в списку оснащення з`явилася віртуальна панель приладів. На цьому переробки закінчуються - вони не торкнулися ні шасі, ні двигуни. У моторній гамі залишився бензиновий 1.5 в двох варіантах - атмосферному (122 к.с., 153 Н • м) і НАДДУВНИМ (174 к.с., 243 Н • м). Причому в першому випадку агрегат працює в парі з шестиступінчастою "механікою" або "автоматом", а в другому - тільки з восьмідіапазонним «автоматом».
Втрачає популярність Ford Focus пережив рестайлінг фото №4
Було стало