Mercedes-AMG C 63 S став безжалісним в проекті Charon | BOSS AUTO
укр||

Mercedes-AMG C 63 S став безжалісним в проекті Charon

Mercedes-AMG C 63 S став безжалісним в проекті Charon фото №1
Польське тюнінг-ательє auto-Dynamics.pl явно не скромничати, перетворюючи Mercedes-AMG C 63 S в седан Charon. Бітурбовосьмёрка 4.0 була форсована з 510 к.с. (700 Н • м) до 855 к.с. і 972 Н • м. Тобто збільшення склало 345 сил і 272 ньютон-метра. Таке серце перекроєною машини, про яку самі автори кажуть, що вона «наповнена безсоромною екстремального, безжальної силою і немилосердною гнучкістю».
Mercedes-AMG C 63 S став безжалісним в проекті Charon фото №2
Відповідальний за перетворення двигуна пакет AD850 має на увазі нові турбокомпресори від компанії TheTurboEngineers з перепускним і регулювальним клапанами від Weistec, перекроєні вихлопну систему зі зниженим опором потоку і перемикаються клапанами, з компонентами від Supersprint, DEI і Remus Innovation. Також агрегат отримав углепластиковую вхідну систему від Eventuri, теплообмінники від Wagner Tuning, масляний піддон коробки передач з поліпшеним охолодженням від Weistec. В автомобілі замінені масла, що охолоджує і гальмівні рідини, а звичайні гальмівні шланги поступилися місцем спортивним, зі сталевою опліткою від Fischer Hydraulik / Stahlflex.
Mercedes-AMG C 63 S став безжалісним в проекті Charon фото №3
Поляки запевняють, що свідомо обмежили крутний момент двигуна в зоні низьких оборотів, з огляду на задній привід, але підкреслили його на «верхах». Неясно, наскільки сильно це позначилося на горезвісної динаміці розгону до сотні (у исходника - 4,0 с), але на автобан швидкостях машина повинна перетворюватися істотно. Власне, ательє призводить лише максималку. Якщо базова четирехдверка з пакетом AMG Driver розвиває 290 км / ч, то для Харона заявлені «понад 330 км / год».
Mercedes-AMG C 63 S став безжалісним в проекті Charon фото №4
До слова, нинішній Mercedes C 63 - це остання можливість насолодитися мотором V8 на мерседесовском C-класі. За неофіційними даними, топова версія «цешки» п`ятого покоління відмовиться від «вісімки» на користь або шестицилиндрового мотора 3.0, або навіть чотирициліндрового 2.0. Але гібридна надбавка дозволить утримати потужність на рівні моделі-попередниці, а то і додати десяток сил (до 520).