Volvo XC60 порозумнішав завдяки технологіям Гугла | BOSS AUTO
укр||

Volvo XC60 порозумнішав завдяки технологіям Гугла

Volvo XC60 порозумнішав завдяки технологіям Гугла фото №1
Компанія Volvo Cars сьогодні розповіла про особливості паркетника XC60 2022 модельного року. Найголовнішими новаціями шведи назвали переклад медіацентру Sensus на операційну систему Android і поява сервісів від компанії Google (Assistant, Maps, Play). Першим гугловський набір отримав електрокар XC40 Recharge, а XC60 виявився другим і відразу «став розумнішим, ніж будь-коли раніше». Сервіси зібрані в пакет цифрових послуг Digital Services, що продається за передплатою.
Volvo XC60 порозумнішав завдяки технологіям Гугла фото №2
Виробництво оновленого XC60 стартує в кінці травня. За словами Volvo, за 2020 й продано майже 200 000 «шестідесяток» (29% від загального обсягу). Паркетник утримує першість в європейському середньорозмірний преміум-сегменті і входить в п`ятірку світових лідерів того ж класу. Суха статистика свідчить, що реалізовано 191 696 штук (-6,5%). У Європі попит знизився до 70 533 машин (-11 343). У США досягнуто показника в 32 078 (1500), але продано менше, ніж в 2018-м (32 689). У Росії XC60 знайшов 2998 господарів (-367). Платформа SPA, що лежить в основі XC60, у 2022 році буде замінена «візком» SPA2. Для «шестидесятки» це питання життя і смерті. Або модель зробить крок в третє покоління, ставши електромобілем, або піде у відставку. До вирішального моменту в Європі доживуть одні лише гібриди XC60 Recharge, раніше позначалися як Twin Engine.