Lotus E-R9 показав еволюцію Лотуса в епоху після ДВС | BOSS AUTO
укр|

Lotus E-R9 показав еволюцію Лотуса в епоху після ДВС

Lotus E-R9 показав еволюцію Лотуса в епоху після ДВС фото №1
Електричний гіперкар Lotus E-R9, на думку британців, передбачає гоночний автомобіль для змагань на витривалість не настільки віддаленого майбутнього. До такого повороту світові чемпіонати підштовхує логіка розвитку галузі і намічений в ряді країн бан ДВС. Перехід самого Лотуса на електротягу скидати з рахунків не можна. Адже сімейство Type 131, очікуване в нинішньому році, постане останніми бензиновими Лотус, а далі нас чекають лише послідовники Евайі.
Lotus E-R9 показав еволюцію Лотуса в епоху після ДВС фото №2
Незважаючи на віртуальний характер гоночної машини, розробляло Lotus E-R9 підрозділ Lotus Engineering, притому з усією увагою до деталей. Кабіна в стилі реактивного винищувача плавно переходить в дельтавидного крило. За поєднання обтічності і притискної сили відповідає активна аеродинаміка, в тому числі вертикальні поверхні і деякі рухомі деталі кузова. Проект реалізований під керівництвом головного спеціаліста Лотуса з аеродинаміки Річарда Хілла і головного інженера по платформі електричного гіперкара Lotus Evija Луїса Керра. А візуалізація підготовлена ​​командою Lotus Design на чолі з директором по дизайну компанії Lotus Расселом Карром.
Lotus E-R9 показав еволюцію Лотуса в епоху після ДВС фото №3
Активні аеродинамічні компоненти можуть бути задіяні самим водієм або автоматично за сигналами датчиків. Розробники заявили, що такі поверхні будуть створювати не тільки вертикальні сили, що притискають гіперкар до дороги, але і поперечні, які прагнуть заправити машину в поворот на високій швидкості (тут знову з`являється аналогія з авіацією). Силова установка повинна бути схожа на начинку 2000-сильної Евайі. Окремі електромотори для кожного колеса дозволять реалізувати векторизацію тяги і в широких межах налаштовувати поведінку машини на трасі. Задум передбачає також гарячу заміну батареї.
Lotus E-R9 показав еволюцію Лотуса в епоху після ДВС фото №4
Назва проекту означає Endurance Racer, а номер 9 обраний як нагадування про Лотусе Mark IX з яким компанія дебютувала в «24-годинах Ле-Мана" 1955 року, із самим засновником Коліном Чепменом за кермом. Другим пілотом в тому добовому марафоні виступав британець Рон Флокхарт. На жаль, дебют на кільці Сарта не задався, екіпаж дискваліфікували на середині гонки через помилку (виїзд на трек заднім ходом після відходу з траси). Але в подальшому модель успішно брала участь в різних гонках в Європі і США. Цей віртуальний проект від Lotus Engineering в деякому роді передбачає новий курс даної команди. Відділення недавно було переведено до складу відділу розробки спортивних автомобілів Lotus, очолюваного виконавчим директором з інжинірингу Річардом Муром. Раніше проектувальники Лотус працювали окремо, а інжинірингова та консалтингова фірма Lotus Engineering володіла більшою самостійністю, хоча вони, звичайно, взаємодіяли постійно.
Lotus E-R9 показав еволюцію Лотуса в епоху після ДВС фото №5
В рамках кооперації з Groupe Renault саме Lotus Engineering очолить розробку нової архітектури для перспективних спорткарів, на основі якої до кінця нинішнього десятиліття вийдуть нові моделі Lotus і Alpine. Також Lotus Engineering посилить свою роль в створенні динамічних моделей для різних марок концерну Geely, що володіє Лотус. При цьому нікуди не зникне робота Lotus Engineering для сторонніх клієнтів на замовлення.