Infiniti QX55 з'явився ментальним наступником моделі FX | BOSS AUTO
укр|

Infiniti QX55 з'явився ментальним наступником моделі FX

Infiniti QX55 з'явився ментальним наступником моделі FX фото №1
Infiniti FX (ВІН же QX70 в останні роки) зняла з виробництва в 2017-м, але люди як і Раніше з теплотою згадують цею харизматичний і темпераментний кросовер. Повноцінна заміна Йому НЕ планується, а вісь ментальності наступником став більш компактний купеподібній Infiniti QX55. ВІН хоч і нижчих класом, але в сілуеті і оформленні задньої частини безпомілково впізнається FX. Якщо ж порівняті QX55 з Батьківщини QX50, то виявило, що новинка довше і нижчих - 4732 і 1622 мм проти 4693 і +1678 відповідно. Альо ширина і колісна база аналогічні - 1903 і 2800 мм. Збігається і передня колія (1635 мм), чого не скажеш про задній, яка стала Вже (1620 замість 1630 мм).
Infiniti QX55 з'явився ментальним наступником моделі FX фото №2
Але якщо зовні Infiniti QX55 рівняється на славне минуле, то всередині ... Навіть Acura вже відмовилася від передньої панелі з двома дисплеями один над одним, але в Infiniti продовжують використовувати цю схему. При цьому за сучасними мірками екрани невеликі і з не самою якісною картинкою. Зате «в базі» є точка доступу Wi-Fi, підтримка Android Auto і Apple CarPlay (бездротова), а також комплекс безпеки з системами автоторможенія з індикацією пішоходів, моніторингу сліпих зон і трафіку позаду автомобіля, а також попередження про схід зі смуги руху.
Infiniti QX55 з'явився ментальним наступником моделі FX фото №3
Особливих технічних відмінностей між QX55 і соплатформенних QX50 немає. У «п`ятдесят п`ятого" на один міліметр менше кліренс (219 мм), а пружини, амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості (діаметром 27 мм спереду і 23 мм ззаду) налаштовані на більш спортивний лад. Зі стандартним рульовим керуванням обід робить 2,73 обороту від упору до упору, а з опціональним сервоприводом DAS (htY4lPV1h Adaptive Steering) другого покоління - 2,58. Як і у QX50. Він же поділився гальмівними механізмами - плаваючими скобами на обох осях з 330- і 308-міліметровими роторами.
Infiniti QX55 з'явився ментальним наступником моделі FX фото №4
Кросовер може бути тільки повнопривідним, а задня вісь підключається електронноуправляємой багатодисковою муфтою. На корму йде до 50% тяги і стільки ж - на задні колеса при старті. Тяга надходить від знайомого мотора 2.0 VC-Turbo, оснащеного комбінованим уприскуванням палива і унікальною системою зміни ступеня стиснення. Віддача - 272 к.с. і 380 Н • м. А інших агрегатів, навіть гібридних, не планується. Коробка передач - варіатор Jatco з гидротрансформатором і вісьмома квазіпередачамі. До Росії модель добереться в другій половині 2021 року. Попереду ще сертифікація та отримання Схвалення типу транспортного засобу.