Infiniti FX (ВІН же QX70 в останні роки) зняла з виробництва в 2017-м, але люди як і Раніше з теплотою згадують цею харизматичний і темпераментний кросовер. Повноцінна заміна Йому НЕ планується, а вісь ментальності наступником став більш компактний купеподібній Infiniti QX55. ВІН хоч і нижчих класом, але в сілуеті і оформленні задньої частини безпомілково впізнається FX. Якщо ж порівняті QX55 з Батьківщини QX50, то виявило, що новинка довше і нижчих - 4732 і 1622 мм проти 4693 і +1678 відповідно. Альо ширина і колісна база аналогічні - 1903 і 2800 мм. Збігається і передня колія (1635 мм), чого не скажеш про задній, яка стала Вже (1620 замість 1630 мм).
Але якщо зовні Infiniti QX55 рівняється на славне минуле, то всередині ... Навіть Acura вже відмовилася від передньої панелі з двома дисплеями один над одним, але в Infiniti продовжують використовувати цю схему. При цьому за сучасними мірками екрани невеликі і з не самою якісною картинкою. Зате «в базі» є точка доступу Wi-Fi, підтримка Android Auto і Apple CarPlay (бездротова), а також комплекс безпеки з системами автоторможенія з індикацією пішоходів, моніторингу сліпих зон і трафіку позаду автомобіля, а також попередження про схід зі смуги руху.
Особливих технічних відмінностей між QX55 і соплатформенних QX50 немає. У «п`ятдесят п`ятого" на один міліметр менше кліренс (219 мм), а пружини, амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості (діаметром 27 мм спереду і 23 мм ззаду) налаштовані на більш спортивний лад. Зі стандартним рульовим керуванням обід робить 2,73 обороту від упору до упору, а з опціональним сервоприводом DAS (htY4lPV1h Adaptive Steering) другого покоління - 2,58. Як і у QX50. Він же поділився гальмівними механізмами - плаваючими скобами на обох осях з 330- і 308-міліметровими роторами.
Кросовер може бути тільки повнопривідним, а задня вісь підключається електронноуправляємой багатодисковою муфтою. На корму йде до 50% тяги і стільки ж - на задні колеса при старті. Тяга надходить від знайомого мотора 2.0 VC-Turbo, оснащеного комбінованим уприскуванням палива і унікальною системою зміни ступеня стиснення. Віддача - 272 к.с. і 380 Н • м. А інших агрегатів, навіть гібридних, не планується. Коробка передач - варіатор Jatco з гидротрансформатором і вісьмома квазіпередачамі. До Росії модель добереться в другій половині 2021 року. Попереду ще сертифікація та отримання Схвалення типу транспортного засобу.