Land Rover Defender позичив компресорний V8 у родичів | BOSS AUTO
укр|

Land Rover Defender позичив компресорний V8 у родичів

Land Rover Defender позичив компресорний V8 у родичів фото №1
Друге покоління позашляховика Land Rover Defender (L663) вийшло у вересні 2019 го. Для багатьох перегляд легендарної моделі став справжнім шоком - використання переробленої основи від «п`ятого» Discovery позбавило машину рами і додало натомість купу електронних систем. Але автомобіль все-таки знайшов свого покупця, а старовіри завмерли в очікуванні версії з «вісімкою» під капотом. Благо такі були помічені минулої весни на дорожніх випробуваннях. Нарешті, модифікація з компресорним агрегатом V8 віддачею 525 л.с. і 625 Н • м повністю розкрита і вже доступна у Великобританії.
Land Rover Defender позичив компресорний V8 у родичів фото №2
П`ятилітровий агрегат не новий. Його варіації використовують деякі модифікації моделей Range Rover, Velar і навіть обмежені серії автентичного Дефендер від відділення Land Rover Classic. Мотор працює в парі з колишнім восьмиступінчастим «автоматом», який оновили новими алгоритмами. Серед режимів руху Terrain Response з`явилася настройка Dynamic, а електроніка навчилася керувати вектором тяги за допомогою гальм, які обзавелися збільшеними дисками. Длиннобазная новинка розганяється до 100 км / год за 5,4 с, а короткобазная - за 5,2. Гранична швидкість для кожної - 240 км / ч.
Land Rover Defender позичив компресорний V8 у родичів фото №3
Ціни на Defender з могутнім мотором на Туманному Альбіоні починаються з 98 505 фунтів стерлінгів за тридверну версію і від 101 150 за п`ятидверну. Це більш ніж в два рази дорожче базового виконання, яке є від 44 485 і 46 215 фунтів відповідно. А ще успішну, за словами компанії, модифікацію First Edition вирішено замінити версією XS Edition. Вона виділяється пофарбованої в колір кузова нижньою частиною обважування і 20-дюймовими колесами відтінку Satin Grey. В оснащенні - пневмопідвіска, матричні фари і аудіосистема Meridian з десятьма динаміками.