Бренд Periscope позначив підхід GM до безпеки | BOSS AUTO
укр|

Бренд Periscope позначив підхід GM до безпеки

Бренд Periscope позначив підхід GM до безпеки фото №1
Назва оптичного приладу для спостереження з укриття в 2015 році застовпив для свого застосування Twitter, але це не завадило концерну General Motors створити «зонтичний бренд безпеки» Periscope. Він відрізняється «цілісним підходом» до захисту водіїв, пасажирів і тих, хто перебуває поза автомобілем. Для «Перископа» передбачено три основних напрямки: технології транспортних засобів, дослідження і пропаганда безпечного водіння.
Бренд Periscope позначив підхід GM до безпеки фото №2
Прикладами технологій служать Buckle to Drive ( «пристебнися, щоб поїхати») і Teen Driver ( «юний водій»), а також сервіси OnStar. Дослідження постійно ведуться у співпраці з UMTRI. До пропаганди належить участь GM в кампаніях Safe Kids Worldwide і DoSomething.org. Про продаж опціональних пакетів безпеки під товарним знаком Periscope не сказано ні слова, але така ймовірність є.