Totem GT Electric підготовлений до виробництва | BOSS AUTO
укр||

Totem GT Electric підготовлений до виробництва

Totem GT Electric підготовлений до виробництва фото №1
Про проект компанії Totem Automobili ми писали ще в березні, але тоді рестомод GT Electric на базі моделі Alfa Romeo Giulia GTA знаходився ще на стадії будівництва. Новина про повністю готовому прототипі не може не радувати - рік видався не з легких. Перша машина отримала індекс 00/20, і зібрана вона під керівника італійського колективу Ріккардо Куаджіо. Тепер зрозуміло, що тираж складе всього два десятка купе - і кожне буде підігнано під параметри передбачуваного власника. Навіть характер електромотора можна адаптувати точно під себе, що вже говорити про класичні прийоми персоналізації. Ціна двухдверкі - від € 430 000.
Totem GT Electric підготовлений до виробництва фото №2
Маса батареї, захованої в підлозі, виявилася на 20 кг менше, ніж було заявлено спочатку, - 330 кг. Система зберегла іммерсійне охолодження, як у електрокара Xing Miss R. Тут акумуляторні блоки знаходяться в непроводящем розчині Novec від компанії 3M.
Totem GT Electric підготовлений до виробництва фото №3
Нагадаємо, що від оригінального шасі інженери зберегли лише 10%. Решта - алюмінієвий новодел, заточений під зрослу до 1270 кг (340) масу і віддачу електромотора в 525 к.с. і 980 Н • м. Щоб розігнати рестомод з місця до 100 км / ч знадобиться 3,4 с. Гранична швидкість - 245 км / ч. Відзначимо, що зайвими кілограмами машина зобов`язана батареї ємністю 50,4 кВт • год, що забезпечує запас ходу до 360 км. Раніше італійці обіцяли 320 км. Купе все ще оснащено зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт, але в Тотемі кажуть, що блок на 22 кВт майже готовий. Поки повний заряд акумуляторів займає близько семи годин.
Totem GT Electric підготовлений до виробництва фото №4
Автомобіль багато в чому намагається бути схожим на бензиновий спорткар. Крім системи звукового супроводу, у машини є імітація гальмування двигуном, дрифт-режим і функція launch-control. Відтворено навіть перемикання передач: число ступенів можна вибрати самому, а їх зміна проходить автоматично або за допомогою важеля в салоні. Механічні відчуття покликані доповнити вібрації, поширювані по тотему. Ту ж мету переслідує механічний ручник. Повний тираж автомобілів італійці хочуть зібрати до кінця 2022 року. Відзначимо, що шлях від освіти стартапу до повністю готового прототипу зайняв два роки.
YouTubeПереглянути