Гіперкар Viritech Apricale вийде обмеженим тиражем | BOSS AUTO
укр|

Гіперкар Viritech Apricale вийде обмеженим тиражем

Гіперкар Viritech Apricale вийде обмеженим тиражем фото №1
Британський технопарк MIRA, вже поселив відділення сорока компаній автомобільної галузі, отримав нового мешканця. Їм стала інжинірингова компанія Viritech, яка за сприяння фахівців інжинірингової компанії Horiba MIRA намір створити водневий гіперкар Apricale. Це не перша витівка такого плану (згадаймо купе Pininfarina H2 Speed, Forze IX або SCG 009). Але Viritech сподівається, що її творіння виявиться «першим в світі серійним гіперкаром на водні». Кооперація з MIRA, що володіє полігоном і масою випробувального устаткування, допоможе прискорити роботи.
Гіперкар Viritech Apricale вийде обмеженим тиражем фото №2
Viritech розробляє власну силову установку на водні (паливні елементи, перетворювачі струму, електромотори), яку хоче запропонувати виробникам легкових і вантажних автомобілів, літаків, моторних яхт і катерів. А гіперкар Apricale тут виступить в ролі демонстраційного рекламного проекту. Якщо все піде за планом, автори машини налагодять її дрібносерійне виробництво. Вони мають намір продавати водневий гіперкар за ціною в 1,5 млн фунтів.
Гіперкар Viritech Apricale вийде обмеженим тиражем фото №3
Одна з найважливіших розробок у рамках проекту - балон для стисненого водню, розрахований на робочий тиск в 700 бар. Автори гіперкара відзначають, що подібні ємності в нинішніх машинах на паливних елементах, навіть якщо зроблені з вуглепластика, все одно володіють не найвидатнішим співвідношенням між масою зберігається газу і власною масою балона (газ займає 5% по масі). Viritech розробила балон з графенового композиту, в якому цей показник повинен бути краще. А головне - міцність балона дозволить застосувати його в якості силового елемента углепластикового кокпіта і, як наслідок, знизити загальну масу купе (на цю розробку подана патентна заявка).
Гіперкар Viritech Apricale вийде обмеженим тиражем фото №4
Заснували Viritech бізнесмен Тімоті Лайонс, який став генеральним директором, і Метт Фолкс, колишній інженер Формули-1. Вони вважають водневу технологію більш перспективною, ніж електрокари на акумуляторах. За сприяння партнерів Viritech сподівається в 2022 році побудувати перший робочий прототип Apricale, а в 2023 році розпочати серійне виробництво (задуманий тираж в 25 штук). Ще фірма шукає партнерів для реалізації проекту магістрального тягача Jovian. Доля кросовера Tellaro теж залежить від інтересу з боку автовиробників.