Електрокар Watt Coupe прихистив платформу для нішевих моделей | BOSS AUTO
укр|

Електрокар Watt Coupe прихистив платформу для нішевих моделей

Електрокар Watt Coupe прихистив платформу для нішевих моделей фото №1
У електромобільні світі вже є Tesla і Nikola, Ampere і Volt, Edison і інший Edison. Іменами великих вчених автобудівники називали компанії, окремі моделі або проекти. Зустрічайте поповнення - Watt Electric Vehicle Company (WEV), названа, як неважко здогадатися, на честь Джеймса Ватта (Ватта). Вона має намір вивести на ринок електромобіль з ретровнешностью під назвою WEV Coupe (або Watt Coupe).
Електрокар Watt Coupe прихистив платформу для нішевих моделей фото №2
Розташована компанія в містечку під назвою Сент-Колумб-Мейджор, в графстві Корнуолл, Великобританія. Заснував її Ніл Йейтс, фахівець з розробки нішевих спорткарів, який керував проектом Ariel Hipercar, котрий творив ралійні машини на замовлення в фірмі RallyPrep і консультував компанії в JSC Automotive - так сказано в заяві фірми. У новому проекті Ніл теж розраховує на інтерес сторонніх клієнтів, оскільки в першу чергу WEV розробила недорогу масштабируемую платформу-скейтборд. А вона стане в нагоді і Coupe, і будь-який дрібносерійної електричної моделі. Платформа названа Passenger And Commercial EV Skateboard (PACES). Вона підходить різним машинам: від спортивних автомобілів до автобусів з переднім, заднім або повним приводом, а також відповідає нормам ISO і європейським стандартам безпеки для малих серій.
Електрокар Watt Coupe прихистив платформу для нішевих моделей фото №3
У цьому проекті фірмі Watt допомагали британські партнери: Stalcom Automotive Technologies (технологія FlexTech), Equipmake (мотори, акумулятори), Potenza Technology (системи управління приводом і батареєю). Про саму моделі Watt Coupe британці поки розповіли небагато. Електромотор розташований ззаду. У нього буде дві версії по потужності (величина не вказана). Батарея має ємністю 40 кВт • ч, якій повинно вистачати на 370 км ходу по циклу WLTP. Маса автомобіля - менше однієї тонни зі статичним розподілом по осях 50:50. Подробиці автори проекту обіцяють розкрити в найближчі тижні.