Глава Тойоти поведе водневу Короллу в 24-годинному марафоні | BOSS AUTO
укр|

Глава Тойоти поведе водневу Короллу в 24-годинному марафоні

Глава Тойоти поведе водневу Короллу в 24-годинному марафоні фото №1
Гоночна варіація хетчбека Toyota Corolla Sport з унікальною водневої турботройкой 1.6 вийшла на перші тести перед по-справжньому серйозним випробуванням, яким стане 24-годинна гонка NAPAC Fuji Super TEC (вікенд стартує 21 травня). У бій машина піде під прапором команди ORC Rookie Racing. І хоча розробка хетчбека проходила в стислі терміни і конструкція по суті неперевірена, серед гонщиків, які відправляться на марафон, буде сам президент Тойоти Акіо Тойода. А адже йому третього травня виповниться 65 років. Варто уточнити, що Rookie Racing належить пану Тойода, і він же в ній є одним з пілотів, виступаючи під псевдонімом Морідзо.
Глава Тойоти поведе водневу Короллу в 24-годинному марафоні фото №2
Перший прототип такої машини компанія створила в минулому році, і всього чотири місяці тому Акіо Тойода наказав підлеглим вивести водневий ДВС на змагання. Днями Тойода провів брифінг для журналістів разом з президентом компанії Gazoo Racing Кодзі Сато (Gazoo Racing підключена до даного проекту). «Як учасник автомобільної індустрії вважаю, для автоспорту важливо створити місце, де кожен міг би розважитися навіть в епоху безвуглецевого викиду. Я вирішив, що ми повинні вибрати водневий двигун », - розповів Акіо.
Глава Тойоти поведе водневу Короллу в 24-годинному марафоні фото №3
Кодзі Сато додав кілька цікавих моментів. Виявляється, він вивчав потенціал водневих ДВС з 2016 року і особливо зацікавився двопаливними моторами (з можливістю переходу з бензину на водень і назад). Але подвійна паливна система вабила величезні труднощі в компонуванні. Так що тепер інженери зосередилися на суто водневому двигуні. Двигун на водні, можна вважати, володіє майже нульовими викидами (невелика кількість масла згоряє в циліндрах, плюс при високих температурах утворюється невелика кількість оксидів азоту). Особливості водню - горіння суміші йде у вісім разів швидше, ніж у бензину. Це призводить до швидкого відгуку і високому моменту з самих низів. Розплата за них - високий тиск в циліндрах і високі температури, складності з терморегулювання мотора.
Глава Тойоти поведе водневу Короллу в 24-годинному марафоні фото №4
Баланс всіх параметрів в умовах виснажливої ​​24-годинного марафону і перевірить компанія. Гоночна Corolla напхана датчиками, так що змагання зіграє роль полігону. Так, розвиваючи водневі паливні елементи для цивільного застосування, японці вважають, що в автоспорті приживуться водневі ДВС.