Фірма Volkswagen початку випробування нової зарядки | BOSS AUTO
укр||

Фірма Volkswagen початку випробування нової зарядки

Фірма Volkswagen початку випробування нової зарядки фото №1
Більшість електрокарів можуть заряджатися від мережі змінного струму, зокрема, від настінних пристроїв потужністю 3,5-7,5 кВт (однофазна є) і до 22 (трифазна), а також від «швидких» станцій постійного струму (потужність від 24 до 350 кВт, а найчастіше така зарядка йде при 50-150 кВт). Однак компанія Volkswagen Group Components розробила новий тип зарядного пристрою - настінний компактний «ящик» постійного струму (DC Wallbox). Він розвиває потужність в 22 кВт, що, за запевненням німців, вдвічі вище, ніж віддача «типовою настінного зарядки, що працює зі змінним струмом».
Фірма Volkswagen початку випробування нової зарядки фото №2
«Заправка» постійним струмом не обмежена можливостями вбудованого зарядного пристрою в самому електрокарі, пояснює компанія, тому настінний бокс на 22 кіловат потужності може заправляти тяговий акумулятор швидше звичайного. І це розширить різноманітність подібних систем на ринку і гнучкість інфраструктури. До того ж DC Wallbox спочатку пристосований до двобічної зарядці і роботі машини в ролі буфера для балансування мереж або для підживлення будинків при аварійному відключенні. Але перш ніж DC Wallbox стане серійним, Volkswagen Group Components проведе його пілотні випробування «на місцевості» на своїх заводах у Вольфсбурзі, Брауншвейгу, Ганновері, Зальцгиттере і Касселі. Там вже встановлено 20 таких пристроїв.