Концерн Volkswagen запустив завод з переробки старих батарей | BOSS AUTO
укр|

Концерн Volkswagen запустив завод з переробки старих батарей

Концерн Volkswagen запустив завод з переробки старих батарей фото №1
Компанія Volkswagen Group Components ввела в експлуатацію завод з переробки старих тягових батарей в Зальцгиттере - на тій же своєму майданчику, де вже є центр компетенції по батареях і де будуть також побудовані нові цехи з випуску літієво-іонних осередків. Новий завод в своїй нинішній, пілотної, фазі зможе переробляти 3600 акумуляторних систем в рік (загальною вагою 1500 т), а в подальшому наростить потужності.
Концерн Volkswagen запустив завод з переробки старих батарей фото №2
До розбирання акумулятора автоматика перевіряє його параметри і визначає, чи не придатна батарея для іншого застосування - наприклад, для роботи в ролі стаціонарного накопичувача енергії. Якщо немає, то блок йде в переробку. Комплекс машин витягує з батарей літій, нікель, марганець, графіт і кобальт. На виході вони йдуть одним чорним порошком. Їх поділ на хімічні елементи здійснюють вже партнери компанії, використовуючи різні реагенти. Також зі старого акумулятора витягуються алюміній, мідь і пластмаси. Зазначені цінні матеріали можуть бути направлені в замкнутий виробничий цикл, тобто для випуску нових тягових батарей. У перспективі цей процес може дійти до рівня переробки і вторинного використання батареї більш ніж в 90%, повідомляють німці. Цікаво, що в 400-кілограмового акумуляторному блоці міститься 8 кг літію, 9 кг кобальту, 12 кг марганцю, 21 кг пластику, 22 кг міді, 41 кг нікелю, 71 кг графіту, 126 кг алюмінію.
Концерн Volkswagen запустив завод з переробки старих батарей фото №3
Volkswagen запевняє: використовуючи катод з вторинної сировини і електрику з поновлюваних джерел, викиди CO2 в процесі виробництва одного тягового акумулятора ємністю 62 кВт • ч можна скоротити на 1,3 т в порівнянні з класичним виробництвом. Додамо, що переробкою старих батарей або дослідженнями в цьому напрямку зараз займається чимало компаній. Можна згадати схожі проекти Ніссана, Тойоти, Audi і Hyundai.