Позашляховик Land Rover Discovery останнього покоління не здобув народної любові. У Штатах продажу залишилися на колишньому не видають рівні - за 2018 і 2019 й американці купили всього 19 026 машин. В Європі ж попит помітно просів: якщо в позаминулому році тираж склав 13 120 штук, то в минулому - 9766. Клієнтів не влаштувала зовнішність? На жаль, але плановий рестайлінг в цьому плані принципово нічого не змінив. Discovery отримав нову світлодіодну оптику, перероблені грати радіатора і бампери, інші колеса і нові кольори кузова. Плюс в гамі з`явилася версія R-Dynamic з чорним зовнішнім декором і оригінальними дисками.
Архітектура передньої панелі салону колишня, але на центральній консолі встановили більш якісний дисплей на 11,4 дюйма мультимедійної системи Pivi Pro. Цей комплекс працює швидше, навчений автоматично оновлюватися «по повітрю», дружить з Apple CarPlay і Android Auto і працює з двома LTE-модемами. На центральному тунелі тепер менше кнопок, а замість поворотною шайби перемикання режимів коробки передач з`явився важіль з електронним управлінням. Заднім ж пасажирам відрядили нові місця з поліпшеною бічною підтримкою і довшими і пишними подушками, а дефлектори обдування перенесли з середніх стійок на тильну сторону переднього боксу-підлокітника.
Від колишньої моторної гами залишилася тільки «четвірка» 2.0 (300 к.с., 400 Н • м), а інші агрегати замінили рядними «шістками» 3.0 в поєднанні з 48-вольтової гібридною системою. Віддача турбодизелей досягає 249 і 300 к.с. (570 і 650 Н • м відповідно), а у бензинового двигуна - 360 сил (500 Н • м). Але це в Європі, а для Росії будуть доступні два трилітрових агрегату - бензиновий з технологією MHEV і дизельний без неї. Будь-якому Disco покладені восьмиступінчастою "автомат", пневмопідвіска (хоча раніше були і пружини), адаптивні амортизатори і модернізований повний привід з муфтою, яка в звичайних умовах руху заради економії палива розподіляє до 100% тяги на задню вісь.