Land Rover Discovery нівелює падіння попиту оновленням | BOSS AUTO
укр||

Land Rover Discovery нівелює падіння попиту оновленням

Land Rover Discovery нівелює падіння попиту оновленням фото №1
Позашляховик Land Rover Discovery останнього покоління не здобув народної любові. У Штатах продажу залишилися на колишньому не видають рівні - за 2018 і 2019 й американці купили всього 19 026 машин. В Європі ж попит помітно просів: якщо в позаминулому році тираж склав 13 120 штук, то в минулому - 9766. Клієнтів не влаштувала зовнішність? На жаль, але плановий рестайлінг в цьому плані принципово нічого не змінив. Discovery отримав нову світлодіодну оптику, перероблені грати радіатора і бампери, інші колеса і нові кольори кузова. Плюс в гамі з`явилася версія R-Dynamic з чорним зовнішнім декором і оригінальними дисками.
Land Rover Discovery нівелює падіння попиту оновленням фото №2
Архітектура передньої панелі салону колишня, але на центральній консолі встановили більш якісний дисплей на 11,4 дюйма мультимедійної системи Pivi Pro. Цей комплекс працює швидше, навчений автоматично оновлюватися «по повітрю», дружить з Apple CarPlay і Android Auto і працює з двома LTE-модемами. На центральному тунелі тепер менше кнопок, а замість поворотною шайби перемикання режимів коробки передач з`явився важіль з електронним управлінням. Заднім ж пасажирам відрядили нові місця з поліпшеною бічною підтримкою і довшими і пишними подушками, а дефлектори обдування перенесли з середніх стійок на тильну сторону переднього боксу-підлокітника.
Land Rover Discovery нівелює падіння попиту оновленням фото №3
Від колишньої моторної гами залишилася тільки «четвірка» 2.0 (300 к.с., 400 Н • м), а інші агрегати замінили рядними «шістками» 3.0 в поєднанні з 48-вольтової гібридною системою. Віддача турбодизелей досягає 249 і 300 к.с. (570 і 650 Н • м відповідно), а у бензинового двигуна - 360 сил (500 Н • м). Але це в Європі, а для Росії будуть доступні два трилітрових агрегату - бензиновий з технологією MHEV і дизельний без неї. Будь-якому Disco покладені восьмиступінчастою "автомат", пневмопідвіска (хоча раніше були і пружини), адаптивні амортизатори і модернізований повний привід з муфтою, яка в звичайних умовах руху заради економії палива розподіляє до 100% тяги на задню вісь.
Land Rover Discovery нівелює падіння попиту оновленням фото №4
Було стало