Електрокар Hyundai Ioniq 5 почав історію нового суббренда | BOSS AUTO
укр||

Електрокар Hyundai Ioniq 5 почав історію нового суббренда

Електрокар Hyundai Ioniq 5 почав історію нового суббренда фото №1
Електрокар Hyundai Ioniq 5 - один з тих прикладів, коли про автомобіль відомо вже практично все ще до офіційної прем`єри. Крім того, це той випадок, коли серійна машина виявляється цікавіше прототипу. Новинка заснована на концепті Hyundai 45 і стала первістком недавно організованого підрозділи Ioniq. Останнє буде використовуватися південнокорейським концерном для просування машин на електротязі. Поки новий суббренд у вільне плавання відпускати бояться - на автомобілі присутній шильдики Hyundai. Однак якщо все піде добре, відділення позбудеться підтримки - подібно до того, як це зробив свого часу Genesis.
Електрокар Hyundai Ioniq 5 почав історію нового суббренда фото №2
Пятидверка зібрана на модульній платформі E-GMP (Electric-Global Modular Platform). «У базі» звично для подібних архітектур запропонований електромотор на задній осі, але за доплату тягою будуть забезпечуватися всі колеса. Поки представлені чотири версії. Standard Range - це батарея ємністю 58 кВт • ч і 170-сильний (350 Н • м) двигун. Повнопривідний варіант може похвалитися 235 силами (350 Н • м). Тип Long Range має акумулятором на 72,6 кВт • год. Електромотор ззаду видає 218 к.с. (350 Н • м), а повноприводна модифікація розвиває 306 сил (605 Н • м). Ця модель розганяється до 100 км / год за 5,2 с, а максимальна швидкість складає 185 км / ч.
Електрокар Hyundai Ioniq 5 почав історію нового суббренда фото №3
«Візок» з непристойно довгою колісною базою (прямо як у вена Toyota Alphard) дозволила виграти багато вільного простору всередині. Ефект підсилює пересувна в межах 140 мм тумба для підстаканників, що замінила звичайну консоль, селектор трансмісії на рульовій колонці і ідеально рівну підлогу. В оснащенні числиться автопілот другого рівня з просунутим круїз-контролем і функцією утримання в смузі. Ціни в Європі стартують від 41 900 євро.