BMW i Hydrogen Next відійде від технологій Тойоти | BOSS AUTO
укр||

BMW i Hydrogen Next відійде від технологій Тойоти

BMW i Hydrogen Next відійде від технологій Тойоти фото №1
Плани BMW залишилися незмінними. Модель i Hydrogen Next надійде на ринок обмеженим тиражем в 2022 році. Її завдання - обкатати технологію на дорогах загального користування. До цього часу етап закритих випробувань повинен бути завершений. Масовий автомобіль обіцяють підготувати до 2025-го.
Електрокари - це, звичайно, добре, але є й інші «зелені» машини. Наприклад, використовують як паливо водень. Сьогодні найбільш успішним прикладом застосування паливних елементів бачиться Toyota Mirai, а й інженери BMW не дрімають. Нагадаємо, в 2012 році автогіганти уклали договір, що включає також і спільну роботу в сфері водородомобілей. Результатом з боку німців стане кросовер i Hydrogen Next на базі моделі X5 - його концепт показали в минулому році. Системою елементів повинен був поділиться «японець», але тепер в Ландсхуте заявили, що освоїли виробництво деяких важливих комплектуючих самостійно.
BMW i Hydrogen Next відійде від технологій Тойоти фото №2
У випадку з моделлю i Hydrogen Next електродвигун видає 374 к.с. і передає тягу на задню вісь. За харчування відповідає буферний акумулятор. Він заряджається системою паливних елементів, яка формує до 125 кВт електроенергії.
Якщо в двох словах, то все «чудо» відбувається в електрохімічному генераторі. Там молекули водню (з баків) і кисню (з вулиці), з`єднуючись в присутності каталізаторів, утворюють воду і вивільняють електрони. Останні живлять електромотор. Колеса крутяться - машина їде.
BMW i Hydrogen Next відійде від технологій Тойоти фото №3
Мова йде про оболонку паливних елементів, а також про торцевої пластини електрохімічного генератора, яка відповідає за подачу водню, кисню і охолоджуючої рідини. Технічних подробиць майже немає - в BMW говорять, що деталі спроектовані у власному Центрі легких конструкцій і технологій (LuTZ), а пластик і «легкий метал» підготовлений спеціально під хімічні реакції з воднем. Електромотор у баварців є - спасибі моделі iX3 і системі eDrive п`ятого покоління. А ось пара вуглепластикових резервуарів, розрахованих на шість кілограмів газу при тиску до 700 бар, схоже, все ж перейде кросоверу від Мірая.