Седан Audi e-tron GT став першим електрокаром RS-серії | BOSS AUTO
укр|

Седан Audi e-tron GT став першим електрокаром RS-серії

Седан Audi e-tron GT став першим електрокаром RS-серії фото №1
Подумки позбавити Audi e-tron GT від камуфляжу не становило великих труднощів. Тим більше від прототипу 2018 року серійна машина майже не відрізняється. Щодо технічної частини теж ніяких сюрпризів: давно відомо, що новинка використовує платформу J1, яку вже випробував Porsche Taycan. І все ж в Audi знайшли ніж зачепити - крім звичайної модифікації, седану відрядили версію RS, яка стала першим електрокаром в «зарядженому» сімействі. Обидва варіанти мають у своєму розпорядженні по електромотора на кожній осі, причому віддачею відрізняються ті, що встановлені ззаду.
Седан Audi e-tron GT став першим електрокаром RS-серії фото №2
Передній електромотор базового «і-трону» GT розвиває 238 к.с., а той, що розташований на задній осі, - 435 сил. Останній обладнаний двоступінчастим редуктором. Відзначимо ще, що потужність між агрегатами розподіляється комп`ютером з особливих алгоритмам, і їх сумарної віддачею вважаються 476 к.с. і 630 Н • м. Як на спорідненої четирехдверка Taycan 4S, дані можна збільшити до 530 сил і 640 ньютон-метрів, але тільки на 2,5 с. Audi може розігнатися до 100 км / год за 4,1 с, максимальна швидкість - 245 км / ч. «У базі» числяться пружинна підвіска з адаптивними амортизаторами і задній самоблок.
Седан Audi e-tron GT став першим електрокаром RS-серії фото №3
Двигун на передній осі «ерескі» нічим не виділяється, а ось у заднього в активі вже 456 сил. Загальний показник тут дорівнює 598 к.с. і 830 Н • м. Потужності теж можна додати - до 646 «конячок», але Taycan Turbo з його 680 л.с. (850 Н • м) все одно буде попереду. Розгін з місця до 100 км / год у RS-електрокара займає 3,3 с, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км / ч. І звичайний, і «заряджений» седан комплектуються 800-вольтової батареєю ємністю 93 кВт • ч, яка забезпечує пробіг 487 і 472 км по циклу WLTP відповідно. Зарядка від станції потужністю 270 кВт займе 25 хвилин, а 100 км ходу набереться всього за п`ять.
Седан Audi e-tron GT став першим електрокаром RS-серії фото №4
Новинка обладнана комплексом безпеки Audi pre sense початкового рівня - він вміє включати аварійку, закривати вікна і люк, а також затягувати ремені безпеки, якщо вважатиме, ніби щось пішло не так. Систему можна апгрейдити, щоб вона, наприклад, зуміла орієнтуватися на автомобілі навколо або виявляти пішоходів з велосипедистами. Ще у нового «і-трону» в наявності адаптивний круїз-контроль і віддалений паркувальний асистент. Матричні світлодіодні фари для RS - стандартне обладнання, для звичайного виконання - опція. Для обох за доплату доступний лазерно-люмінофорний дальнє світло.
Седан Audi e-tron GT став першим електрокаром RS-серії фото №5
Складання автомобілів почалася ще в грудні минулого року на підприємстві в Неккарзульмі, де збирають R8. Спеціально для цього завод Audi Böllinger Höfe отримав новий підвісний конвеєр і оригінальне обладнання. Нагадаємо, що виробництво кросовера e-tron налагоджено в Бельгії і Китаї. В Європі звичайний e-tron GT вже доступний до замовлення за ціною від € 99 800, RS e-tron GT - від € 138 200. Для порівняння, Porsche Taycan 4S в Старому Світі обійдеться мінімум в € 106 487, Taycan Turbo - в € 153 016.