Пікап Nikola Badger позбувся підтримки General Motors | BOSS AUTO
укр||

Пікап Nikola Badger позбувся підтримки General Motors

Пікап Nikola Badger позбувся підтримки General Motors фото №1
Концерн General Motors і Nikola Corporation 30 листопада підписали «необов`язкового меморандум про взаєморозуміння», досягнувши угоди про постачання водневих паливних елементів Hydrotec для магістральних тягачів Nikola Two і Tre. «Меморандум замінює попередню угоду, про яку було оголошено восьмого вересня», - підкреслюють партнери. Якщо Nikola внесе аванс за вже обумовлений обсяг послуг, будуть обговорюватися поставки акумуляторної системи GM Ultium для тих же важких вантажівок.
Випробування бета-прототипів, як очікується, почнуться в першій половині 2022 року. «Ми раді зробити цей важливий крок разом з GM, - заявив гендиректор Миколи Марк Рассел. - Вантажівки залишаються нашим основним бізнесом, і ми на 100% зосереджені на їхньому розвитку ». Про пікапі Badger мова більше не йде. Проект повністю «залежав від OEM-партнерства» і тепер не має перспектив, тому Nikola почала повертати клієнтам передоплату.
Пікап Nikola Badger позбувся підтримки General Motors фото №2
Справа в тому, що проти первісного договору з GM виступила американська фірма Hindenburg Research, яка звинуватила Ніколу в шахрайстві і брехні: мовляв, прототип тягача Nikola One не здатний їздити на водні і, обманюючи публіку, харчується стисненим природним газом, а відео і перелік зібраних замовлень - підроблені. (Пікап не згадувався зовсім.)
Корпорація Nikola відкинула всі звинувачення, погрожуючи судом і заявляючи, що Hindenburg Research маніпулює ринком і отримує прибуток від штучного зниження акцій. Проте засновник Миколи Тревор Мілтон вирішив добровільно піти у відставку, і замість нього головою правління став Стівен Гірскі, тоді як пост гендиректора зайняв Марк Рассел. Осад залишився неприємний, і друга угода ще може бути скасована.