Судячи з усього, 2020-й став чудовим роком для плагінів. За попередніми даними, загальний обсяг продажів BEV + PHEV складе 3,24 млн, порівняно з 2,26 млн роком раніше. Те, що почалося з економічного спаду під час 1-ї хвилі COVID-19, стало історією успіху для електромобілів у Європі. Близько 1,4 мільйона BEV (battery electric vehicles - електромобілі) та PHEV (plug-in hybrid electric vehicles - плагін гібриди) було зареєстровано у Європі протягом 2020 року, що на 137% більше, ніж у 2019 році. Що стало поштовхом для цього? Мабуть, сукупність різних чинників: нові цікаві моделі EV, пільги, ініціативи “зелених” фондів, більша доступність інформації про електромобілі та інтенсивна реклама.

В результаті, Європа навіть витіснила Китай з позиції лідера за темпами впровадження електромобілів. Вперше з 2015 року їх продажі у Європі випередили продажі NEV* у Китаї. Сукупна частка BEV та PHEV на ринку зросла з 3,3% у 2019-му до 10,2% у 2020-му році, враховуючи країни ЄС та ЄАВТ (EFTA), включаючи Великобританію. Частка NEV у Китаї за цей період зросла з 5,1% до 5,5%.

За межами Європи приріст був повільнішим, проте також відчутним. Продажі NEV у Китаї сильно відновились протягом 2-го півріччя і в річному підсумку зросли на 12%. Продажі електромобілів у США зросли всього лиш на 4%, незважаючи на початок продажів Tesla Model Y. Показники також різнилися на інших ринках: зменшились у Японії, Канаді та Австралії, а зросли у Південній Кореї, Тайвані, Індії, Ізраїлі, ОАЕ та Гонконгу.

У підсумку світові обсяги продажу BEV та PHEV зросли на 43% порівняно з попереднім роком.