«Новий» Rexton спробує вивести SsangYong з кризи | BOSS AUTO
укр||

«Новий» Rexton спробує вивести SsangYong з кризи

«Новий» Rexton спробує вивести SsangYong з кризи фото №1
Південнокорейська марка SsangYong знаходиться «в мінусі» вже 15 кварталів підряд. Зобов`язання перевищують поточні активи, чистий збиток за останній квартал склав 304,8 млрд вон, аудиторська фірма Samjong KPMG відхилила фінансову звітність, поставивши під сумнів здатність компанії продовжувати своє існування. При цьому материнський концерн Mahindra відмовився підтримувати «дочку» в колишньому обсязі ... Не дивно, що «All New Rexton п`ятого покоління» з індексом Y450 виявився результатом підтяжки обличчя.
«Новий» Rexton спробує вивести SsangYong з кризи фото №2
На домашньому ринку Rexton, як і раніше, оснащується тільки турбодизелем 2.2, але віддача двигуна збільшена до 202 к.с. (15), 441 Н • м (19). Цей мотор від Hyundai ставиться, наприклад, на Дженезис G70 і G80 в парі з восьмиступінчастою «автоматом», який теж дістався Рекстону замість мерседесівською коробки 7G-Tronic. Обидві версії позашляховика (п`яти- і семимісний) доступні як з заднім, так і з повним приводом 4Tronic. За безпеку відповідають дев`ять ейрбегамі, система автоторможенія, адаптивний круїз-контроль, моніторинг сліпих зон і рядності руху.
«Новий» Rexton спробує вивести SsangYong з кризи фото №3
Продажі в Південній Кореї почалися 16 листопада по цінам від 36,95 до 49,75 млн вон, хоча дореформений коштував 34,4-44,16 млн. Хороша новина в тому, що попит на продукцію Ссан`йонга в Кореї росте три квартали поспіль: у жовтні вперше за чотири місяці було реалізовано більше 10 000 автомобілів (10 197). На «п`ятий» Rexton покладені останні надії бренду на вихід з кризи, і 5500 зібраних замовлень здаються першим успіхом версії Y450. Запуск в Європі намічений на весну 2021 року.