Купе і тарга Ferrari 812 Competizione відточили керованість | BOSS AUTO
укр|

Купе і тарга Ferrari 812 Competizione відточили керованість

Купе і тарга Ferrari 812 Competizione відточили керованість фото №1
У світі, де інженери все більше часу приділяють електрифікації автомобільних трансмісій, сміливість, з якою деякі колективи продовжують розвивати ДВС, захоплює дух. Наприклад, новинка від Ferrari, що отримала назву 812 Competizione, все ще робить ставку на атмосферне V12 6.5 від донорської версії Superfast, але з модифікованою начинкою. Головні ж козирі суперкара - просунута аеродинаміка і повнокероване шасі, де кути задніх коліс регулюються окремими незалежними один від одного актуаторами. Сюрпризом став і одночасний запуск з купе ще й тарги Competizione A (від італійського aperta - «відкрито»).
Купе і тарга Ferrari 812 Competizione відточили керованість фото №2
Потужність агрегату тепер становить 830 к.с. (При 9250 об / хв) замість 800 (при 8500 об / хв). Крутний момент - 692 Н • м замість 718 (при тих же 7000 об / хв). Тепер це найпотужніша модель Ferrari з класичним ДВС. У мотора нові поршні і полегшені на 40% титанові шатуни, перебалансувати колінвал скинув 3% маси. Ще серед доробок числиться нова система безпосереднього впорскування палива підвищеного тиску і адаптивний масляний насос. Распредвали і штовхачі клапанів покриті вуглецевим напиленням.
Купе і тарга Ferrari 812 Competizione відточили керованість фото №3
Впускная система отримала колектори із змінною геометрією, а переглянута конструкція випускний магістралі відтепер позбавлена ​​звичних глушників - їх роль виконують сажові фільтри. Останні дозволяють автомобілю відповідати екологічному стандарту Euro-6d. Максимально рознесені в сторони патрубки звільнили місце для нового дифузора, на який припадає 25% від збільшеної притискної сили. Форма насадок генерує якусь подобу граунд-ефекту, а більший перетин колекторів підсилює улюблений фанатами «голос» двенадцатицилиндрового атмосферника.
Купе і тарга Ferrari 812 Competizione відточили керованість фото №4
Семиступінчастий «робот» з двома зчепленнями навчили перемикатися на 5% швидше. Тепер розгін до 100 км / год займає у купе 2,85 с (-0,05), а 200 км / год машина досягне через 7,5 с (-0,4) після старту. Максимальна швидкість, як і раніше, перевищує 340 км / ч. Однак динаміка - не головне. Набагато важливіше поведінку машини при маневруванні. Крім шасі PCV 3.0 (розшифровується як Passo Corto Virtuale - «віртуальна коротка колісна база» на італійському), про який ми вже згадували, італійці наділили спорткар новим асистентом бічного ковзання SSC 7.0 - у Суперфаст в розпорядженні була п`ята версія помічника.
Купе і тарга Ferrari 812 Competizione відточили керованість фото №5
Про відкриту версію Ferrari 812 Competizione A майже нічого не відомо. Швидкісні характеристики не заявлені, зате зрозуміло, що при її створенні інженери не пішли по шляху двухдверкі 812 GTS - жінка куди берлинетта. Знімні панелі даху тут, само собою, випечені з вуглепластика. На жаль, ціни і тираж не розкриті.