Audi RS 3 LMS пообіцяв краще підлаштовуватися під трасу | BOSS AUTO
укр||

Audi RS 3 LMS пообіцяв краще підлаштовуватися під трасу

Audi RS 3 LMS пообіцяв краще підлаштовуватися під трасу фото №1
Седан Audi RS 3 LMS зразка 2016 року було задуманий як клієнтська машина для змагань в класі TCR, а в рамках клієнтської лінійки Audi Sport - як вхідний квиток в світ гонок. Розрахунок виправдався: за чотири роки цей автомобіль був випущений тиражем 180 штук, брав участь в 1051 гонці, при цьому 764 рази приїжджав на подіум і 279 разів перемагав, в тому числі п`ять разів в 24-годинних перегонах і приніс 16 титулів серед пілотів. Тепер відділення Audi Sport представило спадкоємця: седан з таким же найменуванням RS 3 LMS, покращений майже в кожній деталі.
Audi RS 3 LMS пообіцяв краще підлаштовуватися під трасу фото №2
Дволітрова турбочетвёрка розвиває тут на десять «конячок» більше, ніж в попередньої версії (тепер 340 л.с., 420 Н • м). Притому обіцяно ресурс на десятки тисяч кілометрів в гоночному режимі. А щоб її зусилля даремно не пропадали, спереду трудиться багатодисковий диференціал підвищеного тертя з регулюванням ступеня блокування перед тією чи іншою гонкою. Взагалі, особлива увага приділялася широті налаштувань. Спереду тут стоять особливі поперечні важелі для стійок McPherson зі швидкою регулюванням розвалу (в боксах) за рахунок заміни металевих вставок (вони показані в колажі вище). У задній четирёхричажкі є безступінчаті регулювання кліренсу, сходження і розвалу. Спереду стоїть стабілізатор поперечної стійкості з налаштуванням на дев`ять рівнів жорсткості, а ззаду - на шість (вірніше, там в комплекті два змінних стабілізатора, з трьома регулюваннями у кожного). Ручне регулювання розподілу гальмівного зусилля по осях - це само собою.
Audi RS 3 LMS пообіцяв краще підлаштовуватися під трасу фото №3
Компанія підкреслює, що RS 3 LMS захищає водія як ніякий інший автомобіль у класі TCR. Це стосується посилення і кузова, і невеликих деталей. Скажімо, вперше на цій моделі вже за замовчуванням заднє скло зроблене з полікарбонату. Він не тільки легше звичайного, а й набагато міцніше. У стандартне оснащення RS 3 LMS входить верхній евакуаційний люк, через який можна витягнути водія, в тому числі скориставшись спеціальним корсетом, фіксуючим хребет. Безпечний паливний бак по стандарту FIA-FT3 і система пожежогасіння доповнюють набір. Німці сподіваються на високий попит на цю гоночну модель через очевидне успіху попередниці. До речі, машини категорії TCR беруть участь у всьому світі в 38 гоночних серіях.