Наступний Mercedes eSprinter переїде на нову платформу | BOSS AUTO
укр||

Наступний Mercedes eSprinter переїде на нову платформу

Наступний Mercedes eSprinter переїде на нову платформу фото №1
Нинішній Mercedes eSprinter вийшов компромісним. У нього не найпотужніший електродвигун, а тяговий акумулятор розрахований максимум на 168 км шляху. Багато в чому все тому, що спочатку модель цього покоління проектувалася під використання ДВС. Але, як офіційно оголосили представники відділення Mercedes-Benz Vans, наступний електричний Sprinter буде побудований на абсолютно новій «візку» Electric Versatility Platform, інвестиції в яку складуть 350 млн євро. Вона обіцяє велику практичність для покупців, більш широку гаму версій і варіантів начинки, а також менші витрати у виробництві.
Наступний Mercedes eSprinter переїде на нову платформу фото №2
Майбутню архітектуру розбили на три модуля. Передній відведений під силову електроніку, високовольтні дроти і блок управління, центральний - для батарей, укладених під панеллю статі, а задній - під електродвигун. Німці обіцяють надати покупцям на вибір два варіанти колісної бази і три види тягових акумуляторів, що відрізняються один від одного ємністю. Останнє прямим чином буде впливати і на вантажопідйомність, яка у нинішнього е-Спринтера варіюється від 891 до 1045 кг. Нарешті, якщо зараз електровен продається тільки в Європі, то наступник стане вже глобальною моделлю.