Songsan Summer сховав гібридну начинку в ретрооболочке | BOSS AUTO
укр|

Songsan Summer сховав гібридну начинку в ретрооболочке

Songsan Summer сховав гібридну начинку в ретрооболочке фото №1
У китайських марках і фірмах легко заблукати, і ось для колекції ще одна: SongSan (SS) Motors. Належить вона гігантові BYD, а привернула нашу увагу нещодавньою прем`єрою мінівена SS Summer (Літо), виконаного в стилі ретро. Модель відверто наслідує зовнішністю знаменитому Фольксвагену Type 2 1950-х років (покоління T1). Зате по техніці цей «автобус» цілком сучасний: перед нами заряджається від мережі гібрид (PHEV).
Songsan Summer сховав гібридну начинку в ретрооболочке фото №2
Гібридна система складається з турбочетвёркі 1.5 із змінними фазами газорозподілу і безпосереднім уприскуванням, синхронного електромотора на постійних магнітах і семиступінчастого «робота» з двома зчепленнями. Комбінована віддача системи досягає 235 кВт (319,5 к.с.) і 475 Н • м, привід передній. Тягова батарея має використовуваної ємністю 17 кВт • ч. Цього вистачає на 80 км пробігу без запуску ДВС. А з урахуванням 50-літрового бензобака мінівен може пройти на одній заправці 1000 км. Стартова ціна мінівена SS Summer становить 288 000 юанів.
Songsan Summer сховав гібридну начинку в ретрооболочке фото №3
Поставки Саммера замовникам почнуться влітку 2022 року. І це буде другий автомобіль компанії SongSan. Первісток, який з`явився восени минулого року, теж є ретрокар. Це кабріолет з жорстким дахом SS Dolphin, зовні майже повністю копіює родстер Chevrolet Corvette першого покоління (C1), в його рестайлинговом четирёхфарном варіанті 1958 року.
Songsan Summer сховав гібридну начинку в ретрооболочке фото №4
Під оригінальним (або не оригінальним, якщо врахувати плагіат) кузовом прихована основа від седана BYD Qin Pro. Модель Dolphin теж є заряджаються від розетки гібридом з турбомотором 1.5. Тільки характеристики трохи інші, ніж у мінівена: «робот» - шестиступеневий (привід передній), комбінована віддача системи - 315 к.с. і 535 Н • м, батарея на 16 кВт • ч, пробіг без запуску ДВС - 100 км. Для «листівки» вказано розгін з нуля до сотні за 5,9 с. З урахуванням проходження частини шляху на батареї для лже-Корвета обіцяно середній паспортний витрата в 1,3 л / 100 км.