Компанія Lamborghini опублікувала деякі цікаві дані за 2020 рік, похвалитися рекордною операційної маржею. І це при падінні обороту на 11% в порівнянні з 2019 роком (до 1,61 мільярда євро). Продажі автомобілів впали на 9,4% (до 7430 штук), проте це другий результат за всю історію марки. Можна сказати, втрати були мінімізовані, незважаючи на 70-денну паузу виробництва навесні через коронавірусних обмежень. І на цьому тлі компанія анонсувала на 2021 рік-два нових продукти, заснованих «на іконі V12».
Італійці не розкрили деталей. Але є припущення. Кандидат номер один - новий Aventador. Відомо, що він отримає модернізований атмосферник V12 6.5 від попередника, плюс гібридну систему, більш розвинену, ніж у Сиана (скажімо, з електромоторами на передній осі). За деякими даними, спадкоємець Авентадора може затриматися до 2022-го. В такому випадку кандидат номер два - окрема модель з обмеженим тиражем, подібна Сіань. Свого роду провісник масового флагманського купе. З другої машиною ясності трохи більше. Малоймовірно, що італійці мали на увазі ще якийсь одиничний проект на кшталт SC20. Звернемо увагу, що марка тепер віддасть перевагу швидкості керованість. Оглянемося на десятициліндровий Huracan STO і уявімо, що розробники провернуть подібну трансформацію і з нинішнім Авентадор.
Замість орієнтованого на трек SVJ, з його повним приводом і активної аеродинамікою, тоді вимальовується максимально полегшений Aventador STO (назва умовна), з регульованим статичним антикрилом в гоночному стилі і заднім приводом. У всякому разі, такий крок був би логічним продовженням курсу на створення екстремальних варіацій звичайних моделей. Додамо, що в нинішньому році повинен вийти оновлений Urus, але, звичайно, це історія не про V12.