Нове купе Subaru BRZ вийшло могутніше і жорсткіше колишнього | BOSS AUTO
укр|

Нове купе Subaru BRZ вийшло могутніше і жорсткіше колишнього

Нове купе Subaru BRZ вийшло могутніше і жорсткіше колишнього фото №1
В мережі (а також на кільці Thermal Club Raceway в ТЕРМАЛЬ, Каліфорнія) дебютував Subaru BRZ другого покоління. Як і було передбачено, замість атмосферного агрегату 2.0 під капотом оселився опозитний мотор 2.4, але теж атмосферне. Його віддача - 231 к.с. і 250 Н • м. Компанію йому складають шестиступінчаста "механіка" або шестидіапазонний «автомат» з підрульовими пелюстками на вибір. У стандартне оснащення в обох варіантах трансмісії входить задній диференціал підвищеного тертя.
Нове купе Subaru BRZ вийшло могутніше і жорсткіше колишнього фото №2
Як і в минулому поколінні, субаровская оппозитная «четвірка» оснащена тойотовской системою комбінованого уприскування (розподілене і безпосередній). Судячи з опису, шасі розвиває колишню конструкцію. Спереду тут встановлені стійки McPherson з L-образними нижніми важелями, а ззаду - незалежна підвіска на подвійних поперечних важелях. Але при цьому тут застосовані окремі елементи і рішення від більш сучасної Subaru Global Platform.
Нове купе Subaru BRZ вийшло могутніше і жорсткіше колишнього фото №3
В автоматичної трансмісії з`явився новий спортивний режим, що дозволяє швидше перемикатися вниз (з підстроюванням оборотів), а ще він використовує датчики нишпорення, щоб утримувати коробку на зниженій передачі в затяжному повороті. Загалом, спорткар з салоном 2 + 2 (до речі, задні сидіння складаються) вийшов цікавим у багатьох відношеннях. Випускати BRZ буде завод Subaru в префектурі Гунма. А початок продажів спорткара намічено на осінь 2021 року. Нагадаємо, цей проект, як у випадку першого покоління, є спільним з Тойотою. Так що нас ще чекає близнюк під назвою Toyota GR86. Він повинен бути ідентичний по техніці, але трохи відрізнятися в оформленні.
Нове купе Subaru BRZ вийшло могутніше і жорсткіше колишнього фото №4
Перше покоління моделі Subaru BRZ з`явилося в 2011 році. Машина грунтувалася на помітно переробленої платформі від Імпрези. Задньопривідний автомобіль використовував атмосферний оппозитник 2.0 (200-208 л.с., 205-212 Н • м, в залежності від коробки передач, ринку і року випуску), який поєднаний з шестиступінчастою "механікою" і "автоматом". А оскільки це був спільний проект двох фірм, BRZ отримав близнюка під назвою Toyota GT86.
YouTubeПереглянути