Проект Volkswagen Trinity обернеться гало-каром через п'ять років | BOSS AUTO
укр|

Проект Volkswagen Trinity обернеться гало-каром через п'ять років

Проект Volkswagen Trinity обернеться гало-каром через п'ять років фото №1
Генеральний директор групи Volkswagen Герберт Дисс пару днів назад дебютував в твіттері, щоб з перших вуст інформувати публіку про політику концерну. «І звичайно ж, щоб отримати частину твоєї частки ринку, Ілон Маск», - пожартував бос в першому ж своєму повідомленні. Однак куди цікавіше вчорашній пост, в якому Дисс згадує проект Trinity. Він прийде після машин ID. і «революціонізує Volkswagen і особливо майданчик в Вольфсбурзі». Більше деталей в той же день розкрив гендиректор марки Volkswagen Ральф Брандштеттер.
Проект Volkswagen Trinity обернеться гало-каром через п'ять років фото №2
Отже, Project Trinity - це і умовну назву майбутнього електрокара, і проекту, який торкнеться виробництво машин на головному заводі Фольксвагена. За словами Брандштеттера, Project Trinity означає три речі: «Ми беремо на себе ініціативу по створенню плоскою електричної платформи, яка допоможе сформувати новий кістяк групи. Автономне рух з нейронними мережами, з рівнем автономності 2 і перспективою апдейта до четвертого. І повністю об`єднані в мережу виробничі процеси ». Таким чином, Trinity використовує не MEB або PPE, а щось більш просунуте, «візок», котороую тільки створюють.
Проект Volkswagen Trinity обернеться гало-каром через п'ять років фото №3
За інформацією видання Automobilewoche, новий електромобіль Фольксвагена використовує напрацювання проекту Audi Artemis. Останній зовсім недавно запущений Інгольштадтом як полігон для самих незвичайних і перспективних ідей, і результатами інженери Audi, звичайно ж, поділяться з іншими марками концерну. Отриманий в ході проекту Trinity гало-кар під маркою Volkswagen представлять в 2026 році. Випускати його буде перетворений завод у Вольфсбурзі в кількості близько 300 000 на рік. З приводу модернізації підприємства знову ж висловився сам Дисс: «Величезна завдання для нашого традиційного та історичного об`єкта - конкурувати з новою ділянкою в Грюнхайде. Але ми приймаємо виклик! » Тут знову видно укол в сторону Тесли і Маска, так як в Грюнхайде зводиться «зелена фабрика» Gigafactory Berlin.