Кросовер BMW iX зробив заявку на технічне лідерство | BOSS AUTO
укр|

Кросовер BMW iX зробив заявку на технічне лідерство

Кросовер BMW iX зробив заявку на технічне лідерство фото №1
Електричний кросовер, відомий на стадії розробки як BMW iNext, в серійному вигляді отримав ім`я BMW iX. Німці повідомляють, що це «перша модель, заснована на модульному масштабованому наборі інструментів майбутнього, розробленому BMW Group і орієнтованому на нову інтерпретацію дизайну, стійкості, задоволення від водіння, універсальності і розкоші». У конструкції кузова використаний алюмінієвий просторовий каркас в поєднанні з вуглепластиковим коконом Carbon Cage. Розумний електрокар розумно використовує і матеріали: кожен точно там, де він найкраще працює.
Кросовер BMW iX зробив заявку на технічне лідерство фото №2
У порівнянні з меншим BMW iX3 (286 к.с., 400 Н • м, задній привід, 6,8 с до ста, 80 кВт • ч, 460 км по WLTP) електрокар iX буде куди динамічніше. Попередні цифри такі: сумарна потужність моторів перевищить 370 кВт (503 к.с.), а розгін до ста повинен займати менше п`яти секунд. (Ближче до запуску машини на ринок числа можуть бути скориговані.)
Кросовер BMW iX зробив заявку на технічне лідерство фото №3
Високовольтна батарея BMW iX вміщує понад 100 кВт • год енергії, якої повинно вистачати більш ніж на 600 км по циклу WLTP при середній витраті менше 21 кВт • ч на 100 км. Швидкісна зарядка (до 200 кВт) «заправляє» акумулятор з 10 до 80% швидше, ніж за 40 хвилин. За перші 10 хвилин «наливається» понад 120 км ходу. Є також можливість зарядки від настінного блоку Wallbox (11 кВт). В останньому випадку батарея наповниться на 100% за 11 год. Економічності сприяє і непоганий для паркетників коефіцієнт опору повітрю 0,25.
Кросовер BMW iX зробив заявку на технічне лідерство фото №4
У машині заявлені найпотужніші сенсори і найшвидша обробка даних серед всього актуального модельного ряду марки, які закладають основу для просунутих можливостей по автономному руху, а також готовність до роботи з мережею 5G, інтенсивне застосування природних і вторинних матеріалів. Загалом, в технологічному плані BMW iX є свого роду флагманом, що передвіщає еволюцію інших машин марки. Термін виходу «ай-ікси» в Росії представництво назвати не готове, але нас запевнили, що модель точно потрапить на наш ринок. Додамо, що паркетник використовує елементи від платформи CLAR, відомої за середніми і великим седанам і кроссоверам марки. А ось до 2025 року у групи BMW з`явиться нова архітектура, з самого початку заточена під електропривод.