Hyundai Kona Electric оновився зовні і всередині | BOSS AUTO
укр|

Hyundai Kona Electric оновився зовні і всередині

Hyundai Kona Electric оновився зовні і всередині фото №1
Через два місяці після дебюту рестайлінгового кросовера Hyundai Kona корейці представили оновлену версію Electric. Зовні електрокар помітно змінився: з`явилися нові світлодіодна оптика, інші колеса і дев`ять кольорів кузова, колісні арки, пофарбовані в один з кузовом колір, а завдяки іншим бамперам довжина кросовера збільшилася на 40 мм. У салоні теж вистачає обновок: можна замовити модернізовану віртуальну панель приладів діагоналлю 10,25 дюйма (раніше було сім дюймів). До таких же розмірів розрісся широкоформатний дисплей опціональною мультимедійної системи, яка підтримує протоколи Apple CarPlay і Android Auto по бездротовому зв`язку.
Hyundai Kona Electric оновився зовні і всередині фото №2
Модель Hyundai Kona Electric зберегла колишні силові агрегати, але динамічні характеристики погіршилися. Залежно від версії розгін до сотні тепер займає 9,9 і 7,9 с замість колишніх 9,3 і 6,7. Максимальна швидкість - 155 і 167 км / год. Старт продажів намічений на 2021 рік. З моменту виходу Кони на світовий ринок тираж моделі склав 120 тисяч штук, з яких 53 000 купили в Європі.
Після рестайлінгу електрокару відрядили системи запобігання зіткнень з автомобілями в сліпих зонах і при виїзді з паркувального місця заднім ходом, а також системою попередження відкриття задніх дверей при наближенні іншого транспортного засобу ззаду.
Hyundai Kona Electric оновився зовні і всередині фото №3
Інтер`єр електричної Кони оснащений діодним контурній підсвічуванням і додатковими USB-портами для пасажирів другого ряду. А водій за допомогою підрульових важелів може регулювати інтенсивність рекуперативного гальмування.

Творці електричної Кони також розширили оснащення, додавши до списку нові системи безпеки, і довели максимальний запас ходу до 305 і 484 км замість колишніх 300 і 470 відповідно. Але цього домоглися лише зміною шин, а по техніці все залишилося як і раніше. Базова Kona Electric оснащена 136-сильним електромотором і полімерної літій-іонною батареєю ємністю 39,2 кВт • год, а топ-версія - агрегатом на 204 к.с. (395 Н • м в обох випадках) і акумуляторами на 64 кВт • ч. Щоб зарядити батареї з 10 до 80% за допомогою 100-кіловатного чарджера, потрібно 47 хвилин; якщо використовувати пристрій на 7,2 кВт, знадобиться шість і трохи більше дев`яти годин відповідно.
Hyundai Kona Electric оновився зовні і всередині фото №4
Було стало