Новини та тест-драйви> Toyota представила систему управління парком шатлів | BOSS AUTO
укр||

Новини та тест-драйви> Toyota представила систему управління парком шатлів

Новини та тест-драйви> Toyota представила систему управління парком шатлів фото №1
Безпілотний шаттл Toyota e-Palette пройшов шлях від концепції в 2018-м до серійної моделі в 2019-м. Однак щоб почати працювати в сервісах за принципом «автономна мобільність як послуга» (Autono-MaaS), парку таких шатлів потрібна централізована система розподілу завдань і «розумні функції», розвиваючі тойотовских платформу Mobility Services Platform (MSPF). Саме таке управління Toyota і показала сьогодні на своїй дослідному майданчику із замкнутим маршрутом, диспетчерської, кількома зупинками і стоянкою. Комплекс розділений на дві основні частини: Autonomous Mobility Management System (AMMS, система управління автономної мобільністю) і e-Palette Task Assignment Platform (e-TAP, платформа розподілу завдань).
Новини та тест-драйви> Toyota представила систему управління парком шатлів фото №2
Їх злагоджена робота в рамках одного маршруту повинна знижувати завантаженість шатлів, оптимально розподіляти їх уздовж траси, змінювати їх кількість на лінії, а також скорочувати середній час очікування на зупинці. Система вимагає невеликої чисельності персоналу для обслуговування (в диспетчерській, наприклад, за парком шатлів стежить один оператор). Тойоти e-Palette повинні виступити в ролі безпілотних маршруток для спортсменів і персоналу олімпійських та паралімпійських ігор 2020 в Токіо, перенесених через пандемію на липень 2021 роки (при цьому в назві збережеться 2020 й). Також автономні шаттли поселяться в експериментальному місті Woven City, який буде побудований поблизу гори Фудзі. Така система транспорту повинна «піти в комерційне використання в багатьох областях і регіонах на початку 2020-х років», - запевняє виробник.