Кросовер Volkswagen ID.4 GTX виділився повним приводом | BOSS AUTO
укр|

Кросовер Volkswagen ID.4 GTX виділився повним приводом

Кросовер Volkswagen ID.4 GTX виділився повним приводом фото №1
До звичайного Фольксвагену ID.4 приєднався Volkswagen ID.4 GTX. Його основна відмінність від побратима - повний привід. Якщо у ID.4 є один електромотор на задній осі (від 109 кВт, 148 к.с., 220 Н • м до 150 кВт, 204 к.с., 310 Н • м), то у «джі-ті-ікси »ззаду встановлений топовий електродвигун на 150 кВт, а на передній осі - 70-кіловатний (95 к.с.). Комбінована віддача двох моторів дорівнює 220 кВт (299 к.с.), на сім «конячок» нижче, ніж у повнопривідного родича Volkswagen ID.6.
Кросовер Volkswagen ID.4 GTX виділився повним приводом фото №2
Прискорення з нуля до сотні у версії GTX займає 6,2 с проти 8,5 с у 204-сильного задньопривідного ID.4 або 10,9 с у базового 148-сильного кросовера. Максималка аналогічна 204-сильною варіації - 180 км / ч. Тягова батарея новачка ідентична старшому акумулятора звичайного ID.4 - повна ємність 82 кВт • ч (77 - використовувана). Але якщо ID.4 з такою батареєю може пробігти 508-522 км (відмінність визначається комплектацією), то більш потужний ID.4 GTX володіє паспортним пробігом лише в 480 км (по циклу WLTP).
Кросовер Volkswagen ID.4 GTX виділився повним приводом фото №3
Верхня частина приладової панелі і вставки з шкірозамінника в дверях пофарбовані в темний колір X-Blue (символ екологічності, за задумом розробників). За спортивний настрій відповідають червоні акценти, зокрема контрастна прострочки на кріслах. Логотип GTX доданий на кермо, накладки на пороги і спинки передніх сидінь (у вигляді перфорації). До послуг водія - матричні фари, навколишнє підсвічування з 30 квітами, підігрів керма - все, як годиться топ-версії «ай-ді-четвертого». Докупити можна проекційний дисплей з доповненою реальністю і 12-дюймовий центральний тачскрін замість 10-дюймового.
Кросовер Volkswagen ID.4 GTX виділився повним приводом фото №4
Варто нагадати, що у ID.4 незабаром з`явиться купеподібний побратим ID.5, чиє передсерійне виробництво розпочато в лютому. Гамма силових установок «ай-ді-п`ятого» аналогічна моделі ID.4, в тому числі, як підтвердив бос Фольксвагена Ральф Брандштеттер, у кросовера ID.5 теж буде GTX-версія.
Кросовер Volkswagen ID.4 GTX виділився повним приводом фото №5
Компанія має намір прискорити «електричне наступ» і до 2030 року довести частку чистих електрокарів в своїх європейських продажах до 70%. Природно, чимало уваги буде приділятися і двом іншим великим ринкам - Китаю і США, де для локалізації моделей на платформі MEB зараз будуються заводи. Ну а Volkswagen ID.4 GTX вийде на європейський ринок влітку зі стартовою ціною (в Німеччині) в 50 415 евро, без урахування можливої ​​субсидії в 7500 євро.