Електровездеходи Bollinger постали в серійному вигляді | BOSS AUTO
укр|

Електровездеходи Bollinger постали в серійному вигляді

Електровездеходи Bollinger постали в серійному вигляді фото №1
Колектив Bollinger Motors представив свої «рубані» електрокари B1 і B2 ще в 2017 році - до того як це стало мейнстрімом. Тобто перш, ніж Маск презентував світу Cybertruck і планету заполонили копії футуристичного пікапа, створювані ентузіастами. Нагадаємо, що своє утилітарне творіння нью-йоркський стартап оцінив на рівні мінімум $ 125 000 за машину. Протягом останніх трьох років зовнішність моделей регулярно мінялася, і тепер компанія запевняє, що автомобілі прийшли до серійного вигляду. Відзначимо, що «пластика» носить аж ніяк не косметичний характер - виною всьому стрімка еволюція технологій.
Електровездеходи Bollinger постали в серійному вигляді фото №2
Головна конструктивна особливість поновлення - зменшений радіатор, який складається з однієї пластини і розташований прямо за переднім бампером. У фірмі рапортують, що це стало можливо завдяки прориву в області систем охолодження. Раніше інженери використовували схему з парою радіаторів за фарами. Кузов пікапа тепер повністю незалежний і не є частиною кабіни. Це повинно позитивно позначитися на ремонтопридатності і комерційне використання - «конструктор», яким так пишався стартап, стане ще функціональніша. Так, відпадає необхідність в окремій модифікації Chassis Cab.
Електровездеходи Bollinger постали в серійному вигляді фото №3
Змін по силовий установці не анонсовано. Як і раніше, автомобілю обіцяють по електромотора на вісь сумарною віддачею 622 л.с. і 906 Н • м. Ємність акумуляторної батареї в 120 кВт • год повинна забезпечити до 322 км запасу ходу по циклу EPA. На розгін до 97 км / ч машинам буде потрібно 4,5 с, а максимальна швидкість складе 161 км / ч. Початок виробництва намічено на кінець 2021 року.