Бюро GTO Engineering осучасніть класику спорткаром Moderna | BOSS AUTO
укр||

Бюро GTO Engineering осучасніть класику спорткаром Moderna

Бюро GTO Engineering осучасніть класику спорткаром Moderna фото №1
Майстерня GTO Engineering розташована в Твайфорде на захід від Лондона. З 1991 року там реставрують, обслуговують і продають різномасті Ferrari. Нещодавно фірма представила автомобіль власної розробки - 250 SWB Revival. Візуально і технічно він максимально наближений до надзвичайно рідкісною і дорогою Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione, але, зрозуміло, набагато доступніше її. Тепер же ательє анонсувало ще більш цікавий проект, натхненний все тій же італійській двухдверка, але виконаний в сучасній інтерпретації під назвою Moderna. Припускаємо, що сенс нейминга в даному випадку пояснювати не потрібно.
Бюро GTO Engineering осучасніть класику спорткаром Moderna фото №2
У GTO Engineering хочуть, щоб новинка мала по-справжньому спортивним характером, тому величезну увагу в процесі розробки приділяють масі майбутнього автомобіля. За задумом, вона не повинна перевищувати 1000 кг. Для цього в основу купе ляже трубчасте сталеве шасі з легкими алюмінієвими підрамники. З «крилатого металу» будуть зроблені також двері і капот, а інший кузов виготовлять з вуглепластика за технологіями Формули-1. Крім того, багато фішки машина прийме прямо з автоспорту.
Бюро GTO Engineering осучасніть класику спорткаром Moderna фото №3
Відомо, що у двухдверкі на озброєнні буде незалежна підвіска, а також дуже легкі, але ефективні гальма. В якості двигуна, як і у попередника, заявлений V12 власної розробки, проте ніяких подробиць про агрегаті майстри не афішують. Передбачається, що виготовлення кожного автомобіля займе від 18 місяців, при цьому на один тільки двигун буде потрібно не менше 300 годин. Замовники зможуть вплинути не тільки на колір і матеріали, але і на технічні особливості машини. Готовий автомобіль ми побачимо не раніше 2022 року.