Квадріцікл Microlino знову змінився на шляху до серії | BOSS AUTO
укр|

Квадріцікл Microlino знову змінився на шляху до серії

Квадріцікл Microlino знову змінився на шляху до серії фото №1
Швейцарський проект мікрокара Microlino за запевненням розробників плавно рухається до серійного випуску машини в 2021 році, незважаючи на затримки в роботі фірми, викликані пандемією. І тут у авторів квадріцікла є пара новин. По-перше, побудований тестовий «мул» для фінальної налаштування і шліфування начинки - від нової незалежної підвіски до електрики з електронікою. По-друге, в модель знову внесені коректування. Зокрема, доопрацьований салон.
Квадріцікл Microlino знову змінився на шляху до серії фото №2
Машина з дверима в носі в стилі Ізетти повинна залучити публіку легкістю парковки і дуже низькою витратою електрики на кожен кілометр пробігу. Не виключено, що в міру просування проекту до серії зміниться ще щось. Поки основні параметри виглядають так: номінальна віддача електромотора - 15 к.с., 100 Н • м. Максималка - 90 км / год, прискорення до 50 км / год за п`ять секунд. Базова літієва батарея (тип NMC) - 8 кВт • год (запас ходу 125 км), опціональна - 14,4 кВт • год (запас ходу 200 км). Час зарядки базової батареї - чотири години від побутової розетки (при двох кіловатах потужності). Ціна початковій версії - 12 000 євро.
Квадріцікл Microlino знову змінився на шляху до серії фото №3
Швейцарці також раді, що в консультативну раду фірми увійшов Ханс-Петер Клеебіндер, колишній генеральний директор MINI в Німеччині і директор з маркетингу Audi в Німеччині. Клеебіндер свого часу виводив на ринок Mini Clubman, а тепер постарається допомогти з виходом у світ квадріцікла Microlino. Ханс-Петер каже, що Microlino для нього - любов з першого погляду, і проводить паралелі з розумним використанням простору в першому Mini п`ятдесятих років. Менеджер віщує сильна зміна в мобільності в наступні десять років. За його словами, вона стане різноманітнішим і радісніше, більшого значення знайдуть емоції.