Британці вивели в світ трековую варіацію суперкара McLaren 720S - 720S GT3X. Вона позбавлена багатьох елементів, обов`язкових для дорожньої версії, і взагалі побудована на базі гоночного автомобіля 720S GT3. У той же час GT3X призначений не для змагань, а для трек-днів. Тут інженери не були обмежені регламентом категорії GT3. Тому при натисканні кнопки push-to-pass потужність бітурбовосьмёркі 4.0 підвищується на 30 секунд з 720 сил до 750, тоді як номінал віддачі у гоночній версії 720S обмежений на 500 силах.
Трекові варіація відрізняється від гоночного купе більшими турбокомпресорами і впускними колекторами, зміненими головками блоку циліндрів, поліпшеною системою охолодження двигуна і більш потужними гальмами Alcon. Спартанський салон, який отримав ряд оздоблювальних елементів з вуглепластика, може вмістити ширший список гоночних ковшів, на смак і комплекцію замовника. Підвіска купе в цілому повторює гоночний комплект від GT3, тільки з деякими коригуваннями налаштувань. Так і вийшов трек-кар, що відбувається з автоспорту, але без обмежень, нав`язаних спортивним регламентом.