Купе Pagani Huayra R розкрило 850-сильний атмосферник | BOSS AUTO
укр|

Купе Pagani Huayra R розкрило 850-сильний атмосферник

Купе Pagani Huayra R розкрило 850-сильний атмосферник фото №1
Гораціо Пагані виразно володіє основами магії. Його перший проект Pagani Zonda було презентовано в 1999 році і до сих викликає захоплення. При цьому основний модифікацією моделі стала Zonda R 2009 року. Ідеологічний наступник тих машин, суперкар Pagani Huayra, пішов по стопах попередника і обзавівся версією Huayra R через ті ж десять років після дебюту. У новинці використовується новий атмосферний мотор, який видає 850 к.с. (750 Н • м)! Італійці кажуть, що це не тільки найпотужніший гоночний безнаддувний V12, але і найлегший.
Купе Pagani Huayra R розкрило 850-сильний атмосферник фото №2
Багато часу інженери витратили на розробку випускної системи, яка повинна була змусити машину звучати як «болід Формули-1 минулого». Равнодлінние магістралі виконані з жароміцного інконель і покриті керамічним напиленням для відводу тепла. Опціонально доступні спеціальні глушники, які знизять рівень шуму до 110 дБ, необхідні комісією FIA для деяких змагань. На будівництво шестилитрового агрегату масою 198 кг потрібно більше двох років. Це спільна розробка Pagani з компанією HWA AG з Аффальтербаха, яка давно відома реалізацією подібних проектів. Частково характеристики досягнуті за рахунок прямого вприскування палива під тиском 200 бар, а відсічення встановлене на відмітці 9000 об / хв. Цікаво, що цикл обслуговування у такого мотора цілком цивільний - 10 000 км. Ті ж німецькі фахівці підготували шестиступінчасту секвентальную «механіку» з гоночної муфтою і трёхдісковим зчепленням. Коефіцієнт тертя у такий коробки досягає 95%, а маса дорівнює 80 кг.
Купе Pagani Huayra R розкрило 850-сильний атмосферник фото №3
Трансмісія кріпиться безпосередньо до вуглепластикових монокок і є структурним елементом. «Ванна» зроблена за фірмовим композитним технологіям Carbo-Titanium HP62-G2 і Carbo-Triax HP62. Передній і задній трубчасті підрамники виконані з хромомолібденової легованої сталі, за рахунок чого суха маса боліда не перевищує 1080 кг. Вся амортизує структура і поперечна балка інтегрованого каркаса безпеки працюють не тільки на захист пілота, але і на його зручність посадки в салон. Останній забезпечений системою пожежогасіння, швидкознімними кермом, телеметричним комплексом і педальним вузлом AP Racing.
Купе Pagani Huayra R розкрило 850-сильний атмосферник фото №4
Точні динамічні характеристики не заявлені. Ймовірно, ці подробиці будуть розкриті після проходження машиною Нордшляйфе. Це цілком логічно - її попередниця свого часу стала там рекордсменом серед собі подібних. Новинка вийде тиражем 30 одиниць - це в два рази більше, ніж у тій же трекової Зонди. Вхідним квитком стануть мінімум 2,6 млн євро (230,2 млн руб). Бонусом замовники зможуть взяти участь у майстер-класах з водіння від професійних водіїв на трасах Північної Америки, Європи, Азії та Близького Сходу. Випуск дорожньої версії трек-кара типу моделі Zonda Cinque поки залишається під питанням.